Victoria  و David Beckham چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟

Victoria Caroline Adams و David Beckham در سال ۱۹۹۷ در مسابقه فوتبالی که برای امور خیریه برگزار شد، یکدیگر را ملاقات کردند

 

Victoria Caroline Adams و David Beckham در سال 1997 در مسابقه فوتبالی که برای امور خیریه برگزار شد، یکدیگر را ملاقات کردند. ویکتوریا سعی داشت که نظر دیوید را به خود جلب کند تا از او دعوت کند قرار ملاقاتی با یکدیگر داشته باشند تا بیشتر باهم آشنا شوند. بعد از اولین ملاقات آن ها، ویکتوریا گفت: "من نمی دانستم که دیوید چه کسی است! اهل فوتبال نبودم و فوتبالیست ها را نمی شناختم".

این زوج در سال 1998، نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کردند و رسانه ها عنوان Posh And Becks را به آن ها دادند. در چهارم جولای سال 1999، آن ها در Luttrellstown Castle واقع در ایرلند توسط اوسقوفی به نام Paul Colton با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج این زوج بازخورد وسیعی را در رسانه ها دربر داشت و همه از ازدواج آن ها با خبر شدند. هم تیمی دیوید بکهام، Gary Neville ، ساقدوش او بود و حلقه ازدواج این زوج در دست پسر چهارماهه شان بود. آن ها مانع از حضور خبرنگاران و گزارشگران به مجلس خود شده بودند؛ با این وجود بعد از مراسم عروسی، عکس هایی منتشر شد که در آن ها دیوید بکهام روی تختی طلایی نشسته بود و ویکتوریا تاجی از الماس به سر داشت. تاج او توسط Slim Barrett که طراح جواهرآلات بود، طراحی و ساخته شده بود. در کل حدود 437 پرسنل برای تدارک، آماده سازی و پذیرایی در عروسی آن ها به کار گرفته شده بودند. هزینه این عروسی در حدود 823.650 دلار بود.

 این زوج در سال 1999 خانه ای را به قیمت 5/2 میلیون یورو خریدند. این خانه مشهورترین خانه آن ها بود. زیر بنای این خانه حدود 97000 مترمربع بود و 3 میلیون یورو خرج بازسازی و تعمیر آن شد. این بنا توسط رسانه ها ملقب به قصر بکهام شد. ویکتوریا و دیوید بکهام دارای 3 فرزند پسر و 1 فرزند دختر هستند. پسر بزرگ آنها، Brooklyn Joseph Beckham، در چهارم مارس سال 1999 در Westminster لندن بدنیا آمد. پسر دوم آن ها، Romeo James Beckham ، در یکم سپتامبر سال 2002 در همان westminster لندن به دنیا آمد. پسر سوم آن ها ، Cruz David Beckham ، در بیستم فوریه سال 2005 در مادرید اسپانیا بدنیا آمد و فرزند آخر آن ها دختری به نام Harpr Seven Beckham است که در دهم جولای سال 2011 در لوس آنجلس به دنیا آمد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان